Posturi Vacante
1.Spitalul Orǎşenesc Bumbeşti-Jiu,cu sediul în Bumbeşti Jiu,Strada Zorilor,NR.1, organizeazǎ in data de 03.12.2012, ora 10, concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante, cu contract de muncǎ pe perioadǎ nedeterminatǎ :
- 1 post referent IA, Compartiment RUNOS,
- 1 post economist 1A, Compartiment RUNOS,
- 1 post economist I Compartiment Aprovizionare-Achiziţii,
- 1 post magaziner Compartiment Aprovizionare-Achiziţii,
- 1 post Sef Serviciu Tehnic Administrativ
- 1 post economist II-Birou Financiar-Contabilitate,
- 1 post casier Birou Financiar-Contabilitate,
- 1 post informatician debutant Compartiment Statisticǎ şi informaticǎ medicalǎ,
- 1 post referent statistician medical debutant Compartiment Statisticǎ şi informaticǎ medicalǎ,
- 1 post lacatuş-mecanic, muncitor IV Echipǎ întreţinere-deservire posturi fixe,
- 1 post instalator,muncitor IV, Echipǎ întreţinere-deservire posturi fixe,
- 1 post electrician, muncitor III,Echipǎ întreţinere-deservire posturi fixe,
- 1 post telefonist,muncitor III, Echipǎ întreţinere-deservire posturi fixe,
- 2 posturi fochist, muncitor III,Echipǎ întreţinere-deservire posturi fixe,
- 2 posturi paznici, Echipǎ întreţinere-deservire posturi fixe,
2.Pentru înscrierea la concurs candidaţii vor prezenta un dosar de concurs care va conţine urmǎtoarele documente:
a) cerere de înscriere la concurs adresatǎ conducǎtorului instituţiei publice organizatoare (este pusǎ la dispozitia candidaţilor prin secretariatul comisiei de concurs);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestǎ identitatea, potrivit legii, dupǎ caz;
c) copiile documentelor care sǎ ateste nivelul studiilor şi ale altor acte care atestǎ efectuarea unor specializǎri, copiile documentelor care atestǎ îndeplinirea condiţiilor specifice;
d) copia carnetului de munca, conformǎ cu originalul, sau, dupǎ caz, o adeverinţǎ care sǎ ateste vechimea în muncǎ, în meserie şi /sau în specialitatea studiilor;
e) cazierul judiciar sau o declaraţie pe propria rǎspunde cǎ nu are antecedente penale care sǎ-l facǎ incompatibil cu funcţia pentru care candideazǎ;
f) adeverinţǎ medicalǎ care sǎ ateste starea de sǎnǎtate corespunzǎtoare, eliberatǎ cu cel mult 6 luni anterior derulǎrii concursului de cǎtre medicul de familie al candidatului sau de cǎtre unitǎţi sanitare abilitate;
g) curiculum vitae;
h) alte documente relevante pentru desfǎşurarea concursului: copia fişei de evaluare a performanţelor profesionale individuale sau, dupǎ caz, recomandarea de la ultimul loc de muncǎ ( de la unitatea de învǎţǎmânt în cazul în care n-a lucrat);
i) copie dupǎ certificatul de cǎsǎtorie (unde este cazul);
j) copia chitanţei taxei de participare (50 lei);
Plata taxei se va face la casieria Primariei Orasului Bumbesti Jiu.
In cazul documentului prevǎzut la pct 2 litera e, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor, care a depus la înscriere o declaratie pe rǎspundere cǎ nu are antecedente penale, are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul cazierului judiciar cel mai târziu pânǎ la desfǎşurarea primei probe a concursului.
Actele prevǎzute la pct 2,literele b, c şi h vor fi prezentate şi în original în vederea verificǎrii conformitǎţii cu acestea .
Dosarele se depun în termen de 10 zile de la data publicǎrii anuntului la sediul Spitalului Orǎşenesc Bumbeşti Jiu.
3. Condiţii generale şi specifice pentru ocuparea posturilor :
a) Condiţii generale:
-are cetǎtenie românǎ, cetǎţenia altor state membre ale U.E. sau a statelor aparţinând spaţiului economic european şi domiciliul în România,
-cunoaşte limba românǎ scris şi vorbit,
-are vârsta minimǎ reglementatǎ de prevederile legale,
-are capacitate deplinǎ de exercitiu,
-are o stare de sǎnǎtate corespunzǎtoare postului pentru care candideazǎ , atestatǎ pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitǎţile sanitare abilitate;
-îndeplineşte condiţiile de studii şi, dupǎ caz, de vechime sau alte condiţii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
-nu a fost condamnat (ǎ) definitiv pentru sǎvârşirea unei infracţiuni contra umanitǎţii, contra statului ori contra autoritǎtii , de serviciu sau în legǎturǎ cu serviciul, care împiedicǎ înfǎptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de corupţie sau a unei infractiuni sǎvârşite cu intenţie, care ar face-o incompatibilǎ cu exercitarea funcţiei, cu excepţia situaţiei în care a intervenit reabilitarea.
b) Condiţii specifice
-pentru postul de fochist :
-autorizaţie ISCIR pentru cazane de joasǎ presiune (clasa C);
-certificat de calificare profesionalǎ ,, fochist’’
pentru postul Sef Serviciu tehnic-administrativ
–absolvent al unei facultǎţi cu profil tehnic specializare electrotehnicǎ;
-vechime minim 2 ani
-pentru postul electrician,muncitor III
- îndeplineşte condiţiile de studii prevăzute de lege pentru ocuparea unui post de electrician de intretinere si reparatii nivel III – diploma(certificat) de calificare in meseria de electrician ;
- absolvent de cursuri paznic(atestat)
- pentru postul paznic
-absolvent de cursuri paznic(atestat)
-pentru postul lacatuş mecanic nivel IV.
-liceu sau scoala profesionala tehnica cu profil mecanic sau diploma(certificat) de calificare în meserie
-pentru postul de instalator nivel IV :
-studii liceale sau profesionale tehnice/ diplomǎ curs calificare instalator
-sǎ aibǎ şi calificare de fochist
-pentru postul de telefonist nivel IV:
-absolvent de liceu,scoala profesionalǎ sau de cursuri în domeniul telecomunicaţiilor;
-absolvent de cursuri paznic(atestat)
-pentru posturile de economist :
-studiile şi criteriile la angajare prevǎzute de Ordin MS 1470/2011
-abilitǎţi de operare pe computer,
-pentru postul de magaziner
-sa aiba cursuri materializate în diplomǎ/certificat privind sǎnǎtatea şi securitatea muncii;
4.Concursul pentru ocuparea posturilor constǎ în 3 etape succesive:
-selecţia dosarelor de înscriere la sediul Spitalului Orǎşenesc Bumbeşti Jiu 27.11.2012 ora 10
-proba scrisǎ în data 03.12.2012 ora 10 în localul Scolii Generale Nr.1 din localitate.
-interviul la sediul Spitalului Orǎsenesc Bumbesti Jiu în data de 05.12.2012
Se pot prezenta la urmǎtoarea etapǎ numai candidaţii admişi la etapa precedentǎ.
5.Bibliografia şi tematica
Pentru postul referent IA, Compartiment RUNOS
-Ordinul Nr.1470 din 20.10.2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar
-legea 53/2003 cu modificarile si completarile ulterioare;
-HG 250/1992 privind concediul de odihna şi alte concedii ale salariaţilor din unitǎţile bugetare;
-Legea 284 din 28 decembrie 2010 -lege cadru privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice
- Legea 285/2010 privind salarizarea in anul 2011 a personalului platit din fonduri publice.
-Ordinul 77/2011 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 285/2010 privind salarizarea in anul 2011 a personalului platit din fonduri publice.
-OUG 19/2012 privind aprobarea unor masuri pentru recuperarea reducerilor salariale. Ordonanta de urgenta nr. 19/2012
-OMS 547/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind acordarea sporurilor la salariile de baza ,în conformitate cu prevederile notei din anexa II/2-Legea cadru 330/2009;
- Ordinul comun al ministrului finantelor publice, ministrului muncii, familiei si protectiei sociale si al ministrului sanatatii nr. 1045/2084/783 din 2012 pentru aprobarea modelului, continutului, modalitatii de depunere si de gestionare a “Declaratiei privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate” (D112).
Pentru postul economist I A, Compartiment RUNOS
-Ordinul Nr.1470 din 20.10.2011 pentru aprobarea criteriilor privind angajarea şi promovarea în funcţii, grade şi trepte profesionale a personalului contractual din unităţile sanitare publice din sectorul sanitar
-legea 53/2003 cu modificarile si completarile ulterioare;
-H.G. 500/2011: Registrul General de Evidenta a Salariatilor actualizata cu HG
1105/2011 publicata in MO 789/10/11/2011
-profil ocupaţional analist resurse umane cod COR 342306
-Hotararea Guvernului nr. 286/2011 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzator functiilor contractuale si a criteriilor de promovare in grade sau trepte profesionale imediat superioare a personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice;
-Legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ
Pentru post economist I Compartiment Aprovizionare-Achiziţii
-OUG 34/2006 privind achiziţiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
-HG 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicǎ din OUG 34/2006;
- Legea finanţelor publice nr. 500/2002;
Pentru post Economist II Birou financiar contabilitate
- Legea nr. 95/2006, privind reforma in domeniul sănătăţii cu modificările ulterioare, Titlul VII – spitalele;
- Legea finanţelor publice nr. 500/2002;
- Ordin nr. 1792/24.12.2002 al Ministerului Finanţelor privind angajarea, ordonanţarea, lichidarea şi plata cheltuielilor în instituţiile publice;
- O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern şi CFP, cu modificările şi completările ulterioare, republicată;
- Ordin nr. 522/2003 al Ministerului Finanţelor pentru aprobarea Normelor metodologice generale referitoare la exercitarea CFP, cu modificările ulterioare;
- Legea contabilităţii nr.82/1991 republicată;
-ORDIN nr.414/2006 privind reglementări contabile specifice domeniului sanitar
- H.G. nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fără plată şi de valorificarea bunurilor instituţiilor publice ;
Pentru postul casier Birou Financiar-Contabilitate
-profil ocupaţional casier cod COR 421101
- Ordin Nr. 1792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
- Decret 209/1976 pentru aprobarea Regulamentului operaţiunilor de casǎ;
-OMFP nr. 2861/2009 – pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi rǎspunderea în legatura cu gestionarea bunurilor organizaţiilor;
- Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificǎrile şi completǎrile ulterioare.
Pentru postul magaziner Compartiment Aprovizionare-Achiziţii
- Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi rǎspunderea în legatura cu gestionarea bunurilor organizaţiilor;
-OMFP nr. 2861/2009 – pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii.
- OMFP nr. 3512/2008 – privind documentele finaciar-contabile;
-legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ;
Pentru postul Sef Serviciu Tehnic Administrativ:
-Hotǎrârea nr.273/1994 actualizatǎ privind aprobarea regulamentului de recepţie a lucrǎrilor de construcţii şi instalaţii aferente ecestora;
-Lege 50/1991 actualizatǎ privind autorizarea executǎrii lucrǎrilor de construcţie;
-HG 28/2008 privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrǎri de intervenţii;
-Ordin 914/2006 pentru aprobarea normelor privind condiţiile pe care trebuie sǎ le îndeplineascǎ un spital in vederea obţinertii autorizaţiei de functionare;
- Ordin nr. 1792/24.12.2002 al Ministerului Finanţelor privind angajarea, ordonanţarea, lichidarea şi plata cheltuielilor în instituţiile publice;
Pentru postul referent statistician medical debutant Compartiment Statisticǎ şi informaticǎ medicalǎ
-Normele metodologice cuprinzand Anexele 17,17BI,17BII la Ordinul ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 1.723/950/2011 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare in anul 2012 a Contractului-cadru privind conditiile acordarii asistentei medicale in cadrul sistemului de asigurari sociale de sanatate pentru anii 2011-2012, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1.389/2010
- OMS nr. 1098/2005 privind introducerea unitara a codificarii bolilor conform clasificatiei internationale a maladiilor CIM, revizia 10 OMS, varianta cu 999 de coduri de boala pe formularul de prescriptie medicala cu regim special pentru medicamente cu si fara contributie personala
-ORDIN nr. 25 din 30 ianuarie 2012 privind aprobarea Regulilor de validare a cazurilor spitalizate în regim de spitalizare continuă şi a Metodologiei de evaluare a cazurilor invalidate pentru care se solicită revalidarea, M. Of. 109 din 10 februarie 2012
-Ordin 1782/2006 privind inregistrarea si raportarea statistica a pacientilor care primesc servicii medicale in regim de spitalizare de zi si continua, cu modificari.
-HG 1259/2001 privind aprobarea Normelor tehnice si metodologice pentru aplicarea Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica
-Legea nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date cu modificari.
Pentru post informatician debutant Compartiment Statisticǎ şi informaticǎ medicalǎ,
Tematica
1. Legea nr. 95/14.04.2006 privind reforma in domeniul sanatatii (titlul VII – Spitalele)
2. Indicatorii de performanta ai managementului spitalului
3. Utilitarul (editor de texte) EXCEL
4. Utilitarul (editor de texte) WORD
5. Arhitectura generala a unui sistem electronic de calcul (calculator)
6. Partile componente ale unui sistem electronic de calcul (calculator)
7. Internet – de la origine pana in prezent
Bibliografie
1. Internet pentru incepatori, Patrut Bogdan, Editura Teora, Bucuresti, 1998
2. Word 2002 pentru incepatori, Joe Habracken, Editura Teora, 2002, Bucuresti
3. Initiere in Microsoft Office Excel, Eugen Popescu, Sorin Matei si altii, Editura Arves, 2001
4. Internet in administratia publica, Sofia Elena Colesca, Editura Economica, 2002, Bucuresti
5. Concepte de baza ale tehnologiei informatiei/ECDL modulul 1, suport de curs acreditat de ECDL Romania/Ana Dulu, Casa de Editura Andreco Educational, 2004, Bucuresti
6. Ordin nr.1490/27.08.2008 privind aprobarea Metodologiei de calcul a indicatorilor de performanta ai managementului spitalului. Metodologie de calcul al indicatorilor de performanta ai managementului spitalului (Anexa), publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.628/29.08.2008
7. Ordin nr.1384/04.11.2010 privind aprobarea modelului-cadru al contractului de management si a listei indicatorilor de performanta a activitatii managerului spitalului public, publicat in Monitorul Oficial, Partea I nr.764/16.11.2010
8. Legea nr.95/14.04.2006 privind reforma in domeniul sanatatii, publicata in Monitorul Oficial, Partea I nr.372/28.04.2006 (titlul VII – Spitalele)
9. Excel 2000, Editura Axel Springer, Bucuresti 2001
10. Mica enciclopedie IBM PC, Editura Sah-Press, Bucuresti, 1996
11. PC pas cu pas, Emanuela Cerchez, Marinel Serban, Editura Polirom, Iasi, 2001
12. Totul despre Internet, Ghidul utilizatorului & Catalog, a doua editie, Ed Krol, Traducere de Liviu Dudau, O’Reilly & Associates, Inc.
Pentru postul lacatuş mecanic,muncitor IV
-profil ocupaţional lǎcǎtuş mecanic cod COR 721410
-standardul operational Lǎcǎtuş mecanic în sectorul Construcţii de maşini,mecanicǎ finǎ,echipamente şi aparaturǎ
-V Raducu,N.Raducu,GH.Rusu-Indrumǎtor pentru ridicarea calificǎrii lǎcǎtuşilor din construcţiile de maşini
-legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ;
Pentru postul de instalator,muncitor IV
-profil ocupaţional instalator apǎ,canal ,cod COR 713602
-standard ocupaţional instalator apǎ,canal în sectorul construcţii
-fişa postului instalator
-legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ;
Pentru postul electrician nivel III
-profil ocupaţional electrician de întreţinere şi reparaţii ,cod COR 724507
-standard ocupational electrician echipamente electrice si energetice
-fişa postului electrician
-legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ;
-Legea nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor
Pentru postul de fochist ,muncitor III
-profil ocupaţional fochist ,cod COR 816103 si 816106
-standard ocupaţional fochist în domeniul instalatii de producere a energiei termice
-legea 319/2006 a securitǎţii şi sǎnǎtǎţii în muncǎ;
S.C. Artoprod S.R.L. RM.Valcea-curs de calificare si autorizare pentru fochisti clasa A
1.Cazanul Manotehnica:compunere si functionare
2.masuri pregatitoare inainte de punere in functiune a cazanelor
3.supravegherea in timpul functionarii
4.pornirea si functionarea cazanelor
Pentru postul paznic
Ordin nr.1365/2008 privind organizarea serviciului de pazǎ şi a regimului de acces în unitǎţile sanitare cu paturi din reţeaua Ministerului Sǎnǎtǎţii ;
Legea 333/2003 privind paza obiectivelor şi bunurilor.
Pentru postul de telefonist nivel III
profil ocupaţional telefonist Cod COR 422304
standard ocupaţional funcţia telefonist
Ordin nr.1365/2008 privind organizarea serviciului de pazǎ şi a regimului de acces în unitǎţile sanitare cu paturi din reţeaua Ministerului Sǎnǎtǎţii ;
Legea 333/2003 privind paza obiectivelor şi bunurilor.
Manager Spital Orǎşenesc Bumbeşti Jiu